Uncategorized

حساسیت و اهمیت بالای کیفیت اتصالات ساختمانی

میتونیم با کمی دقت بیشتر به منازل و محل کارمون متوجه حضور تقریبا پنهان، اما بسیار مهمِ انواع شیلنگ ها و اتصالات ساختمانی بشیم‌ مثل:

کولر های گازی، پمپ های آبی، پکیج های دیواری، سرویس های بهداشتی، شیرآلات بهداشتی و حمام

پس متوجه شدیم که شیلنگ ها و اتصالات ساختمانی به چه میزان در برقراری آرامش و ایمن بودن منازل و محل کارمون مهم هستن!!

در واقع برای به وجود اومدن مکانی در جریان، مطمئن و ایمن نیاز به بهترین نوعِ کیفیت از شیلنگ های ساختمانی و بهداشتی داریم.

چون هرگونه کم کاری و بی کیفیتی در حق این نوع محصولات باعث ایجاد اتفاق های گوناگون از جمله آب گرفتگی منازل، هدر رفتن آب و مشکلات گرمایشی و سرمایشی میشود.

پس تا اینجا به حساسیت کیفیت شیلنگ ها و اتصالات ساختمانی و بهداشتی پی بردیم.

حالا سوالی که پیش میاد !

چطور کیفیت این نوع اتصالات و شیلنگ هارو تشخیص بدیم؟؟

شاخص های با کیفیت بودن شیلنگ ها و اتصالات ساختمانی:

کیفیت و عیار بالای قطعات

قطعات شیلنگی نقش بسزایی در تعیین کیفیت اتصالات دارند در نتیجه هرچه عیار قطعات بالاتر باشند استحکام و کیفیت شیلنگ در برابر فشار های مختلف بیشتز خواهد بود و بالعکس.

تعداد رشته ها و نوع زره شیلنگ

شیلنگ ها و اتصالات ۶ و ۸ رشته با نوع زره های استیل تاثیر بسزایی در مقاومت و کیفیت شیلنگ ها دارند و عامل مهم و تعیین کننده ای محسوب میشوند.

نوع جنس تیوپ داخلی شیلنگ

تیوپ های داخلی pex و epdm بسیار مقاوم در برابر عوامل زیست محیطی و فرسایشی هستن و بهترین نوع کیفیت رو براتون رقم میزنن اما تیوپ داخلی شیلنگ های نامرغوب باعث ایجاد فرسایش و خوردگی طی مدت کوتاه و طولانی بسته به محیط قرارگیری میشوند.

 

حالا《صنایع اتصالات شیلنگی ناب و عابد》 اینجاست برای رقم زدن بهترین کیفیتِ شیلنگ ها و اتصالات ساختمانی و ایجاد منزل و مکانی آرام و مطمئن برای هموطنان عزیز.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *